Ny och glad (Tattoofreak13)

Startat av Tattoofreak13, torsdag 22, September 2016, 21:04:23

Föregående ämne - Nästa ämne

Benke

Välkommen in i värmen ! Fixar du att få med frugan med på tåget då är du duktigt !
Jag har försökt med bilar till bilbanor, ryska mekaniska klockor mm men inget funkar...  :-\
Lycka till !  ;)

Mange

Rackham

Strokur

Krudolf

Repairman

ífing

Tattoofreak13

Hehe jag har testat tidigare med actionfigurer 80tal. Fickur, ädelstenar, ciggarrer och nintendo 8 bit.em leta face it. Inget går upp emot glänsande metaller för damen ;)

Tattoofreak13

Såg precis hur illa jag stavade där. Sorry :)

Unmanipulatable

Hahaha får ni inte damerna med på tåget ? Bilar och ryska klockor... :) Det är faktiskt bara 94% män här :). Könet är en social konstruktion vet ni.

Frugan säger du pratar bara om Guld o Silver eller Trump eller Putin o såna tråkiga saker hahahah.  Jag har fått godkänt att ha en bild på Snowden på väggen iaf LOL  Snowden är ju faktiskt helt mainstream att gilla har jag förstått. Kommer ju tillochmed en biofilm snart om den inte haft premiär redan.

Älskar 8 bit-prylar !  En granne hade ett gammalt fungerande Nintendo. Det är guld värt sa jag till henne när jag såg det. Innerst inne hoppades jag att det skulle bli mitt, att hon skulle säga "Ta skiten".  En dag ville hon ha transport- och bärhjälp då hon skulle göra sig av med saker / skicka dem helt enkelt. Som den  filantrop man är ställer man ju upp. Kollade igenom prylarna och såg ett par 8bit NES spel cartridge. Räddade dem naturligtvis. Resten hade hon slängt :( :( Hemskt

Tattoofreak13

Hehe nä svårt är det väl inte att få henne med på tåget men det hade varit trevlig om även min bättre hälft intresserade sig för min samlar hobby haha då blir det lite lättare att få tillgång till kontot :D när det gäller nes 8 bit så är det något jag hyser intresse för då jag växte upp med spel som gunsmoke och legend of zelda. Har sålt av en del av mina 8bit prylar för att frugan tyckte det vore en bättre ide att satsa på något med mer framtida värde :) så här är vi nu hehe.

Silverräven

Själv har jag bestämt mig för att sälja av hela min tv-spelsamling då intresset har svalnat med åren. Har redan sålt av de flesta rariteterna och cashat in bra på Tradera. Grejerna låg ändå bara i en flyttkartong i källaren och insåg att jag hellre lägger pengarna på ädelmetaller som dessutom är lite mer kompakt att förvara. Börjar jag sakna mina gamla spel från barndomen finns ju alltid emulatorer :)

Benke

Apropå Nintendo, Super Mario Run kommer till mobiltelefonerna i december sägs det. Ska vi gissa på en nästan lika stor hit som Pokemon ?

Gollum

silverhamstern

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane