Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)

Startat av MrLibertad, lördag 13, Augusti 2011, 18:29:05

Föregående ämne - Nästa ämne

MrLibertad

Hur fan kan en partiledare sitta och säga \"kulbo\" till hela Svenska folket, jösses säger jag bara.

Helt jäkla otroligt  :lol:

Baltikinkasso

Svensk politik? Näe, då ägnar jag mig hellre åt någon mer intellektuell verksamhet såsom att lägga pärlplattor. Tydligen ska någon 28-åring som aldrig ens haft ett riktigt arbete nu utsetts till näringsminister. Bra säger jag - än ett steg mot statens avvecklande är taget!

Femkronan

Svensk politik är en riktig röra, nästan så att man funderar på att göra karriär själv.

Kan ju inte vara så jäkla svårt när man ser vilka som sitter på toppen.... ;)

Förövrigt så undrar jag varför man köper vissa saker på tradera.. tror det är tävlingsinstikten som tar överhanden totalt  :D

Silverräven

Jag hade nog passat som politiker, problemet är att jag har ett samvete och är en usel lögnare. Typiskt, annars hade man kunnat casha in på skattebetalarnas bekostnad :) /sarkasm

Femkronan

Jo jag lider också av samvete, men så länge man bara gör jobbet så drar man ju in ganska mycket cash iaf, man behöver ju inte göra som S-ledarna och fuska tills näsan ramlar av ;)

Silverräven

Slår lite liv i den här tråden igen. Efter en hundpromenad i fuktigt höstmörker väntar lite Svensson-sunk i form av chips och folköl. Mumma!

cap380

njuter av att loserpool inte vann mot norwich, dags för lite Jameson whiskey och glo på tv serier man laddat ner, bl a southpark :)

Silverräven

Själv såg jag gamla goa Terminator 2: Director\'s Cut igår. Finfin film som håller måttet fortfarande, 20 år senare. Strax blir det långpromenad ute med fika i skogen. Det är sol idag, så är bäst att passa på innan det blir grått igen!

Baltikinkasso

Citat från: SilverrävenSjälv såg jag gamla goa Terminator 2: Director\'s Cut igår. Finfin film som håller måttet fortfarande, 20 år senare.

20 år?!? Det innebär att jag är 20 år äldre än då jag såg T2 på bio, kan omöjligt stämma!

*återvänder till syltkoket och funderar inte mer på det...*

Silverräven

Citat från: Baltikinkasso
Citat från: SilverrävenSjälv såg jag gamla goa Terminator 2: Director\'s Cut igår. Finfin film som håller måttet fortfarande, 20 år senare.

20 år?!? Det innebär att jag är 20 år äldre än då jag såg T2 på bio, kan omöjligt stämma!

*återvänder till syltkoket och funderar inte mer på det...*

Tro\'t eller ej, men T2 kom ut 1991, dvs för imponerande 20 år sedan. För en annan känns det som evigheter sedan, jag var ju inte ens biografmyndig på den tiden... ;)

kristensson

Just nu har jag satt en sats av årets höjdpunkt nämligen GPs dunderglögg.

SoulCrew

Nåt hemkokt eller har systemet börjat kränga årets utgåvor redan?

Åbama

Rostat bröd, med god lagrad ost, smörstekta kantareller nersköljt med kall pilsner. Finns det något godare?

Inser att jag i tidigare liv var norrläning.

Silverräven

Silverräven

Ikväll blev det tre nödraketer då jag inte hade planerat eller hann till bolaget. Mer sugen på ölsmaken än effekten den ger :) Kombinerar detta med en lugn hemmakväll i soffan och drog precis igång den sydkoreanska filmen \"Joheunnom nabbeunnom isanghannom\" (The Good, The Bad and The Wierd) som bäst beskrivs som en tolkning av The Good, The Bad and The Ugly. Mycket underhållande film med starka vibbar av spaghetti western!

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane