Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)

Startat av MrLibertad, lördag 13, Augusti 2011, 18:29:05

Föregående ämne - Nästa ämne

Silverräven

Citat från: BaltikinkassoKrusbärskräm lagad på bär skördade i egna trädgården - bättre än en låda silver!  :lol:

Om jag lagar lite hemmagjord krusbärskräm åt dig, får jag då en låda silver i utbyte? ;)

Baltikinkasso

Citat från: Silverräven
Citat från: BaltikinkassoKrusbärskräm lagad på bär skördade i egna trädgården - bättre än en låda silver!  :lol:

Om jag lagar lite hemmagjord krusbärskräm åt dig, får jag då en låda silver i utbyte? ;)

Appapp, den ska vara gjort på bär från min trädgård, och med tanke på att det var de sista bären som gick åt igår så är det inte möjligt att göra någon mer kräm i år. Dessutom är kräm som du kokar i ditt hem med dina bär ur min synvinkel inte hemmagjord - den blir... bortgjord.

Silverräven

Baltikinkasso

Firefox 7 Beta ute, bra grejer för oss som är för snåla för att köpa bra datorer!

MrLibertad

Citat från: BaltikinkassoFirefox 7 Beta ute, bra grejer för oss som är för snåla för att köpa bra datorer!

:D

MrLibertad

Just nu sitter jag faktiskt och tänker på att vi har ett jäkla bra forum på gång här.

Topp är vad det är.

Silverräven

Citat från: MrLibertadJust nu sitter jag faktiskt och tänker på att vi har ett jäkla bra forum på gång här.

Topp är vad det är.

Instämmer!  :cool:

Baltikinkasso

Senaste veckan har varit grym, flera nya medlemmar som skrivit presentationer och därefter gett sig in i diskussionerna, full fart både i trådarna och på affärerna och en skön stämning!

Silverräven

Nån gång ska vi säkert kunna få till nån sorts rolig tillställning på fysisk plats för forumets medlemmar. Med andra ord: massvis av öl och metallstinna herrar! Vad tror ni om det?

Morgan

Citat från: SilverrävenNån gång ska vi säkert kunna få till nån sorts rolig tillställning på fysisk plats för forumets medlemmar. Med andra ord: massvis av öl och metallstinna herrar! Vad tror ni om det?

Låter som en plan!!!
count me in (om tid och plats passar)

Baltikinkasso

Citat från: SilverrävenNån gång ska vi säkert kunna få till nån sorts rolig tillställning på fysisk plats för forumets medlemmar. Med andra ord: massvis av öl och metallstinna herrar! Vad tror ni om det?

Det där har jag faktiskt funderat på under veckan, speciellt då jag skummat igenom reserapporter från GATA-mötet i London. Vore grymt kul att få till något om/när forumet växt till sig.

Silverräven

Silverräven

Just nu funderar jag på om Mustasch kommer röja loss bra på Götaplatsen i Göteborg ikväll. Det är kulturkalas denna veckan och jag passar på att se lite bra band. Om någon inte hört talas om dem så är videon till en av deras största hits nedan:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=5ZNuDK50MyY[/video]

kristensson

En \"heavy metal\" sammankomst vore något att se fram emot.

Kan undra var forumets medlemmar finns, är det öst-väst-norr-söder, kanske spridda över hela landet. Ja ja också bland våra kära grannländer.

Azure

Nu med mustasch såhär i tråden börjar jag tänka på alla de gånger jag lyssnat igenom Above All, nu måste jag ju he på den med detsamma!

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane