Hemlig guld lokal?

Startat av Guld-Ivar Flinthjärta, onsdag 20, Mars 2013, 02:06:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Guld-Ivar Flinthjärta

Vet ett ställe som ser hyfsat anonymt ut (Ser ut som en nedstängd butikslokal). Har fått sagt till mig från en rätt säker källa att dom håller på med guld och därför såklart inte vill locka någon uppmärksamhet. Jag tänker inte avslöja var lokalen är lokaliserad. Undrar av ren nyfikenhet då jag själv har ett stort intresse i ädelmetaller och vill veta allt som har med det att göra. :) Brukar se nån bil utanför då och då.

Nån som har någon aning vad dom kan syssla med?

sebari

Haha... Jahaaa du menar den lokalen ja! ... Det finns miljontals med lokaler i Sverige, kanske lättare om du trots allt berättar lite mer...

erland82

Hehe.. ja en gnutta mer info skulle nog behövas :)

sisu

Jag har hört att det är just den lokalen som du menar som alla andra också menar när de pratar om guldlokalen. Det är en väldigt känd lokal som alla känner till.

De har tonvis med guld där, kanske även några gamla kattor, men annars bara guld.

Så nu vet du!

Sarek

Du har nog blandat ihop det sisu. Jag har hört att det bara är kattguld som de har där.....

zealot

sisu

Väldigt rolig sida Zealot, annars kanske ni tänker på det Etiopiska riksbanken: http://www.di.se/artiklar/2008/3/13/kattguld-i-riksbanken/

QBe

Ta inte illa up nu men detta var nog det flumigaste jag läst på detta forumet :o

;D

sisu

Citat från: QBe skrivet onsdag 20, Mars 2013, 17:39:01
Ta inte illa up nu men detta var nog det flumigaste jag läst på detta forumet :o

;D

Du försöker bara skämta bort att vi numera har full koll på din hemliga guldlokal, vi vet till och med att man "Brukar se nån bil utanför (lokalen) då och då."

Du har ingen chans att försöka finta bort det här, vi är dig och din lokal på spåren ;)

Frederyck

Citat från: Guld-Ivar Flinthjärta skrivet onsdag 20, Mars 2013, 02:06:41
Vet ett ställe som ser hyfsat anonymt ut (Ser ut som en nedstängd butikslokal). Har fått sagt till mig från en rätt säker källa att dom håller på med guld och därför såklart inte vill locka någon uppmärksamhet. Jag tänker inte avslöja var lokalen är lokaliserad. Undrar av ren nyfikenhet då jag själv har ett stort intresse i ädelmetaller och vill veta allt som har med det att göra. :) Brukar se nån bil utanför då och då.

Nån som har någon aning vad dom kan syssla med?

*****************BEGIN MESSAGE***************************

GENERAL ORDER TO ALL ACTIVE AND INACTIVE CELL MEMBERS:

INITIATE OPERATION COUNTDOWN. PRIORITY ALPHA ONE. ARC DREAM.

REPEAT.

INITIATE OPERATION COUNTDOWN. PRIORITY ALPHA ONE. ARC DREAM.

THIS IS NOT A DRILL.
THIS IS NOT A DRILL.

******************END MESSAGE****************************

Silverjägarn

QBe

Citat från: sisu skrivet onsdag 20, Mars 2013, 17:44:35
Citat från: QBe skrivet onsdag 20, Mars 2013, 17:39:01

;D

Du försöker bara skämta bort att vi numera har full koll på din hemliga guldlokal, vi vet till och med att man "Brukar se nån bil utanför (lokalen) då och då."

Du har ingen chans att försöka finta bort det här, vi är dig och din lokal på spåren ;)

Schhhh!

I'll cut you in ;)

Guldfisken

Vill man vara positiv så är väl enda felet att tråden ligger i fel kategori. Flyttas förslagsvis till ->Humor/Roliga länkar.

Är det förresten någon som har lite info om den mystiska bil jag såg utanför ovan nämnda lokal? Jag kan tyvärr inte gå in närmare på när jag såg den eller vilken färg den hade...  ;D

mega_n

Ge fan i mitt garage !

Man måste ju hålla till någonstans när man sorterar sitt silver och guld...

;-)

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane