500 medlemmar innan nyår = utlottning av 5 oz silver

Startat av Silverräven, Måndag 10, December 2012, 09:52:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Silverräven

Eftersom vi ligger såpass nära 500 medlemmar som vi gör, så vore det hemskt roligt om vi nådde den magiska gränsen innan årets slut. Av denna anledning så har en av våra kära forumiter (som vill vara anonym) erbjudit sig att bidra med silver till potten, vilken även jag och MrLibertad bidrar till!

Regler

Om forumet lyckas växa till minst 500 medlemmar innan året är slut, då deltar alla som postar i tråden nedan i utlottningen av totalt 5 oz silver. Detta är ett utmärkt tillfälle för alla er smygläsare att gå med i forumet och samtidigt ha chansen att öka er samling eller att starta den! Ni som redan är medlemmar får även ett incitament till att försöka värva en vän eller familjemedlem om ni känner någon som är nyfiken på ädelmetaller. Använd gärna Facebook till att dela denna tråden!

Edit: Vi passerade snabbt 500 medlemmar, så tävlingen är i allra högsta grad aktiv! Ni som fortfarande vill delta men ännu inte registrerat er, passa på nu!

Ni behöver alltså bara skriva någon trevlig liten hälsning nedan för att delta, och se till att göra det innan året är slut. Vinnarna dras slumpmässigt och kommer att presenteras i början av 2013.

Alla oavsett medlemsklass får delta i utlottningen, endast vi som ligger bakom den avstår från vinst.

Vinster

1:a pris: 3 oz silver
2:a pris 1 oz silver
3:e pris 1 oz silver

Seså, se till att delta i tävlingen nu och håll tummarna  ;D

Azure

Kul att se fler engagera sig i forumet och självklart hoppas jag det växer :)
Generöst också att bjuda på priser!

Lycka till, alla :)

Chazsan

Seagle

Detta var roligt att läsa! ett väldigt generöst pris, dessutom ett väldigt smart sätt att värva mer medlemmar! :)

mithril_hunter

Jag tycker det är kul att forumet är så levande och aktivt tots att det "bara" är knappt 500 medlemmar.

Bra initiativ med priser!  ;D

Silver

Lysande initiativ! Hatten av till er och den anonyma medlemmen som är med och bidrar. Hoppas många reggar sig nu!

erland82

Håller med övriga talare, jätteroligt initiativ. 

..och det hör till dagens höjdpunkter när man får tid att se vad som skrivits på forumet. Roligt att forumet växer med  :)

coco

Tack för ett jätte bra forum! Sedan vill jag bara säga att det är trevligt att en medlem vill bidra med silver till utlottningen! Sedan ett jättetack till forumsägarna som är aktiva och ordnar med allt.

Sedan vill jag tacka alla som är aktiva med alla inlägg, mina kvällar har blivit mycket lärorika tack vare er!

Mvh coco.  ;D

sisu

Roligt med ännu en utlottning och hoppas verkligen att vi når 500 inom kort, önskar hur som helst alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Goldfinger

Kul med ny utlottning. Borde absolut kicka iväg medlemstalet över 500 gränsen :)

Nästa steg borde vara att få medlemmarna att bli mer aktiva. Det är ju faktiskt bara drygt 30 som lyckas kravla sig över "medlem" nivån.

Destecado

Grimi

Azure

4 kvar :) Du kan se längst ned på forumet hur många medlemmar / inlägg osv som gjorts här.

MrNook

walkingliberty

Trevligt att forumet växer så snabbt!
Även riktigt trevligt med utlottningar :)

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane