Ny medlem: tuna1024

Startat av tuna1024, Söndag 30, Oktober 2016, 18:50:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Kungsleden

Mange

Rackham

Nils

Tyr

Välkommen till forumet och...
Citat från: tuna1024 skrivet Söndag 30, Oktober 2016, 18:50:19
Jag har inte mycket att berätta om mig själv, jag vill helst vara så anonym som möjligt om det går bra. Tack.
Du har redan bjudit mycket på dig själv i den första tråden som du skapade, och som blev riktigt lång, och mer behövs inte på den fronten.

Saiifo

Välkommen hit, hoppas det löser sig med tackan!  :)

Brageson

Skalman

silverhamstern

Välkommen och du är inte ensammen att ha blivit lurad på tradera, jag väntar fortfarande på jubileumspanda myntet jag betalade 800kr för... för typ 2,5 år sedan...maken till fräckhet att ta mina pengar och sen inte skicka något :-[

Birka

Vill man köpa silver på Tradera med minsta risk så är det nog bättre att hålla sig till gamla svenska mynt. Liten risk för förfalskning.

Unmanipulatable

Välkommen och grattis till en ädel karriär !

Märker att du har tagit ditt nederlag på Tradera relativt hårt.  Du känner att du har blivit lurad.

DU är lurad ???   Ja det är du....men inte på några hundringar för att de småpengarna , det är läropengar som kommer spara dig massor.  Utbildning kostar ! Nu ska du få höra varför du är lurad !

Vi ALLA blir lurade från vaggan och om man har otur fram till Sossarna på Fonus...(graven).

Vi betalar så mycket skatt så att ;
om man lägger ihop all tid det tar att jobba ihop för att betala för alla skatter som åläggs en knegare under ett kalenderår o lägger den tiden på raken utspritt över arbetsdagar så är det (typ) först i augusti som man får behålla det man tjänar och jobbar för.   
Allt jobb fram till augusti går till något annat.

Skattepengarna går till genusforskare som tar bort Herrgårman skyltar och sätter dit skyltar med damer i kjol och ger barnen ekologiska grönsaker på genuscertifierade HBTQ-dagis på deras födelsedag istället för jordgubbstårta. Samt sätter upp genusöverskridande skyltar med män med kjol på HEN-toaletter.

Vår valuta skapas av privata intressen och är räntebärande till parasiter. Allt du köper är lite dyrare eftersom räntan hela tiden måste betalas då hela valutan är skapad ur skuld.

Vi säljer vapen till Saudiarabien och Wikileaks avslöjar att IS lagt vantarna på dem och så undrar alla varför det kommer flyktingar som flyr genom hur många länder som helst från sydeuropa som första ankomstställe och så tappar de bort alla ID-papper av en slump när de ska till slutlandet Sverige enligt George Soros broschyr som naturligtvis är en filantrop och hjälte.

Kommunala sektorn lägger ned verksamheter o höjer avgifter på löpande band för pensionärer samt ger hundratals miljoner till Jan Emanuel och sådana för att de ska ta hand om 40 åriga män som säger att de är 14 år...kostar 10 000 kr per dygn i vissa fall.

Och så tror folk att de ska få några pensioner.. hahahah  då snackar vi lurad.....

Micke

Laban

Välkommen, tuna1024!  :)
För dj-t med oärliga människor  >:(

9darter

Välkommen tuna!
Hoppas att du lyckas med din kamp mot Traderalössen!

Lanne

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane