OBS OBS!!! Utlottning av 5 seminumismatiska silvermynt!

Startat av Fantom, onsdag 23, April 2014, 20:14:02

Föregående ämne - Nästa ämne

Bosse68

Ett stort Grattis till alla vinnare!
Även ett stort tack till Fantom för ett trevligt inslag här på forumet!

Silver_femkrona

Grattis till vinnarna och tack till Fantom för ett spännande event! Videodragningen va skoj!!

august

Grattis till alla vinnare! Så här kul har vi ju inte haft sen... förra gången vi hade tävling ;-) Och videodragningen var pricken över i. En ny standard har satts av vår Tävlingsfantom.

Mange

Grattis till vinnarna!
Samt även jag gillade idén med dragning i videoform, dock verkar det blivit något fel då mitt namn inte drogs...  ;);D

Två tummar upp till Fantom.

miwa

MrLibertad

the-end

Som vanligt så är the-end född looser. Är inte bitter men grattis till er andra.  :-\  ;) :'(

Kul grej av Fantom och tyckte det var bra att det blev en video på utlottningen. Något riggat dock eftersom jag inte vann.  ;)

Kanon.

mithril_hunter

Tjohooooo!!!!! *gör en victory dance med en sombrero på huvet*  ;D

9darter

Fint och generöst initiativ av Fantom och videodragningen gav en unik twist på det hela, bra gjort!
Vi losers får hoppas på bättre lycka nästa gång. För det blir väl en nästa gång? Can't wait...  8)

Fantom

Citat från: 9darter skrivet Söndag 04, Maj 2014, 11:52:16
Fint och generöst initiativ av Fantom och videodragningen gav en unik twist på det hela, bra gjort!
Vi losers får hoppas på bättre lycka nästa gång. För det blir väl en nästa gång? Can't wait...  8)
Ja, självklart! Nästa gång blir nästa fredag den 8 maj 9 maj - fredag är ju 9 maj då! :D
Dyrare vinst! NGC ms70 Kina Panda! Större chans att vinna (få medlemmar...endast 5 "anmälda" medlemmar än så länge) och ännu spännande videodragning! ;)
Läs mer här: Fantomens Silverbutik Öppnad.
:)

lundis

Bättre sent än aldrig säger jag grattis till vinnarna o hoppas på fantoms dragning idag...

Mvh lundis

ManoleteSTHLM

Riktigt spännande med videofilmad dragning. Jag gillade också inramningen med den dämpade ljussättningen, Mapleboxen som lottlåda och Fantoms gaddade armar = en instant classic. Ett trevlig initiativ som vi gärna ser igen. Grattis till vinnarna. 

Fantom

Citat från: ManoleteSTHLM skrivet torsdag 08, Maj 2014, 23:51:37
Riktigt spännande med videofilmad dragning. Jag gillade också inramningen med den dämpade ljussättningen, Mapleboxen som lottlåda och Fantoms gaddade armar = en instant classic. Ett trevlig initiativ som vi gärna ser igen. Grattis till vinnarna.

Tackar!
Ja, exakt, det var det meningen med atmosfären - dämpade ljus (där är en gammal bords lampa), träbord, tom Mapleboxen, "fula" armar, en kopp kaffe på bordet (fast den syns dålig), tanken var att även en pistol (kopia, fast ser 100% som real) skulle vara på bordet, men efter en liten diskussion jag valde att pistolen ska inte vara på bordet, då var risken att vinnarna skulle inte vilja lämna sina adresser till mig ha-ha! ;)
Nej, det är lugnt jag är en ärlig, god, snäll och pålitlig människa och det är säkert göra affärer med mig. :)
Samtidigt, vem vet om var jag vid bordet eller bakom kameran eller satt bredvid bara, det får nog alla bestämma själv, de som gillar gaddade armar får tror att jag är vid bordet, de som gillar det inte får tro att jag är bakom kameran, och alla andra får tro att jag sitter bredvid och styr filminspelningen bara. 8) :)
Sanningen kommer sen.
Video med andra utlottningen är klar, där ni ska se ljusare atmosfär, ljusare armar, "ljusare" ölflaska istället kaffekoppen... ::)
Jag lägger upp videon idag under dagen.

mithril_hunter

Tack Fantom för det fina lilla myntet. Det ligger nu tillsammans med min samling och gör sig fint i min lilla skattkista  ;D

Sponsorer

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
torsdag 25, Juni 2026, 15:21:37

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, Juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
Söndag 21, Juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, Juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, Juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, Juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, Juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, Juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
Måndag 15, Juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
Söndag 14, Juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, Juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane